این نمون برگ های فهرست مشاهدات درس ها یک طرح پیشنهادی می باشد.

شما می توانید جدولی تنظیم کرده ،نام و  نام خانوادگی دانش آموز، انتظارات و بازخورد را در آن بنویسیدو با مقیاس ها (خیلی خوب، خوب، قابل قبول و نیاز به تلاش و آموزش )آن را بسنجید.

 

نمون برگ ثبت مشاهدات ارزش يابي مستمر درس: رياضي از صفحه ۱ تا ۳۰

انتظارات بر اساس اهداف رفتاري(دانشي، مهارتي، نگرشي) درس ها

 

ارزش مكاني اعداد را مي شناسد.

اعداد دو رقمي را صحيح مي خواند.

اعداد دو رقمي را مي تواند صحيح بنويسد.

ترتيب اعداد را در تمرين ها نشان مي دهد.

مفهوم اعداد را مي داند و رقم هاي آن را شناسايي مي كند.

جمع و تفريقهاي متناظر را انجام مي دهد.

نسبت به درس رياضي علاقمند است.

مفهوم مجهول يابي در جمع را در تمرينات بكار مي برد.

نمادهاي مساوي، كمتري و بيشتري را به درستي به كار مي برد.

در حل مسايل رياضي مهارت لازم را كسب كرده است.

 

نمون برگ ثبت مشاهدات ارزش يابي مستمر درس: رياضي صفحه ۳۱ تا ۶۰

انتظارات بر اساس اهداف رفتاري(دانشي، مهارتي، نگرشي) درس ها

مي تواند سه عدد را با هم جمع كند.

انواع خطوط را مي شناسد و رسم مي كند.

مي تواند جمع و تفريق اعداد را روي محور نشان دهد.

مي تواند جمع ها را به صورت ستوني انجام دهد.

در زندگي روزمره مفهوم جمع را به درستي به كار مي برد.

با استفاده از خطوط مي تواند نقاشي بكشد.

در حل مسايل مختلف رياضي مهارت لازم را كسب كرده است.

 

نمون برگ ثبت مشاهدات ارزش يابي مستمر درس: رياضي صفحه ۶۱ تا ۹۱

انتظارات بر اساس اهداف رفتاري(دانشي، مهارتي، نگرشي) درس ها

 

مضارب عدد ۲را مي تواند بنويسد.

مضارب عدد ۳ را مي تواند بنويسد.

مضارب عدد ۵ را مي تواند بنويسد.

اعداد زوج و فرد را در تمرينات تشخيص دهد.

ساعت را به راحتي مي خواند.

اعداد سه رقمي را مي خواند.

اعداد سه رقمي را مي نويسد.

طول ها را با دقت بر حسب (سانتي متر)اندازه مي گيرد.

در حل مسايل مختلف رياضي مهارت لازم را كسب كرده است.

 

نمون برگ ثبت مشاهدات ارزش يابي مستمر درس: رياضي صفحه ۹۲ تا ۱۲۰

انتظارات بر اساس اهداف رفتاري(دانشي، مهارتي، نگرشي) درس ها

 

جمع اعداد سه رقمي را انجام مي دهد.

تفريق اعداد سه رقمي را انجام مي دهد.

به حل مسايل مربوط به جمع و تفريق علاقه نشان مي دهد.

نسبت به اعمال جمع و تفريق علاقه نشان مي دهد.

از جمع و تفريق در حل مسائل زندگي به راحتي استفاده مي كند.

جمع ها را با انتقال به يكان و دهگان انجام مي دهد

 

نمون برگ ثبت مشاهدات ارزش يابي مستمر درس: رياضي از صفحه ۱۲۱ تا ۱۵۶

انتظارات بر اساس اهداف رفتاري(دانشي، مهارتي، نگرشي) درس ها

اشكال هندسي را نام مي برد.

اشكال هندسي را رسم مي كند

اجزاي اشكال هندسي را رسم مي كند.

نسبت به ترسيم اشكال هندسي علاقه نشان مي دهد.

تفريق هاي با انتقال در يكان را انجام مي دهد.

تفريق هاي با انتقال در يكان و دهگان را انجام مي دهد.

مفهوم اوليه ضرب را درك كرده است.

در حل مسائل رياضي مهارت لازم را كسب كرده است.