آزمون عملکردی علوم پرورش مهارت برقراری ارتباط از طریق نقاشی و مزه ها
نمون برگ طراحی آزمون عملکردي
نام و نام خانوادگی دانش آموز:
تاریخ:
موضوع: علوم کلاس اول
مدت زمان آزمون:۲۰ دقیقه
شیوه ي اجرا: فردي گروهی
هدف کلی: پرورش مهارت بر قراري ارتباط از طریق نقاشی و مزه ها
وسایل مورد نیاز: مدادرنگی ، پاك کن
شرح فعالیت:
با توجه به شماره ي هر کادر در کادر ۱ یک چیز شیرین نقاشی کن . در کادر شماره ۲ یک چیز ترش مزه نقاشی کن ودر کادر شماره ۳ یک چیز شور مزه نقاشی کن و در کادر شماره ۴ یک چیز تلخ .
۱ |
۲ |
۳ |
۴ |
مقیاس درجه بندي:
ردیف نشانه ها و انتظارات خیلی خوب خوب قابل قبول نیاز به تلاش
۱ - تصاویر مربوط به هر مزه را به درستی شناسایی کرده است .
۲ - مزه ها را به درستی نقاشی کرده است .
۳- زیبا و تمییز این کار را انجام داده است .
ارائه ي بازخورد:
................................................................................................................................................................................................