آموزگار محترم این یک طرح پیشنهادی (فهرست وارسی )جهت انتظارات ما از درس قرآن پایه اول  می باشد شما می توانید جدولی تهیه کرده و انتظارات و اسامی شاگردان را روبروی آن بنویسد.

 

فهرست وارسی قرآن اول دبستان

مهر ماه درس یک و دو سوره توحید           

 نام آموزگار:                                  

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱- فراگیر با شرکت در جشن قرآن علاقه خود را نشان می دهد.

۲- فراگیر با وضو در کلاس درس حاضر می شود.

۳- فراگیر در خواندن گروهی سوره توحید شرکت می کند.

۴- فراگیر سوره توحید را شبیه نوار می خواند

۵- فراگیر برای شعر نام انتخاب می کند.

۶- فراگیر کارهایش را با نام خدا آغاز می کند.

 

 

آبان ماه سوره عصر        

نام آموزگار:                                              

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱- فراگیر در خواندن گروهی سوره عصر شرکت می کند.

۲- فراگیر سوره عصر را شبیه نوار می خواند.

۳- فراگیر برای شعر نام انتخاب می کند.

۴- فراگیر با وضو در کلاس حاضر می شود.

        

  

آذرماه درس چهار و پنج سوره کوثر و نصر     

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱- فراگیر در خواندن گروهی سوره کوثر شرکت می کند

۲- فراگیر برای شعر نام انتخاب می کند.

۳- فراگیر سوره کوثر را شبیه نوار می خواند.

۴- فراگیر خلاصه داستان مسجد را بیان می کند.

۵- فراگیر در خواندن گروهی سوره نصر شرکت می کند.

۶- فراگیر سوره نصر را شبیه نوار می خواند

۷- فراگیر خلاصه داستان حضرت سلیمان را بیان می کند.

 

دی ماه درس شش سوره ناس- لوحه های یک و دو                                                   

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱-فراگیر در خواندن گروهی سوره ناس شرکت می کند.

۲-فراگیر سوره ناس را شبیه نوار می خواند.

۳-فراگیر لوحه یک را روان می خواند.

۴-فراگیر لوحه دو را روان می خواند.

  

بهمن ماه درس هفت – هفته دو و سه یاد آوری سوره ها – لوحه های سه و چهار و پنج    

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱- فراگیر سوره ها را شبیه نوار می خواند.

۲- فراگیر لوحه سه را روان می خواند. 

۳- فراگیر لوحه چهار را روان می خواند. 

۴- فراگیر لوحه پنج را روان می خواند. 

 

  

بهمن و اسفند درس هشت هفته چهارم بهمن وهفته یکم تا سوم اسفند سوره حمد – لوحه های ۶-۷-۸ 

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات

۱- فراگیر در خواندن گروهی سوره حمد شرکت می کند.

۲- فراگیر سوره حمد را شبیه نوار می خواند.

۳- فراگیر لوحه شش را روان می خواند. 

۴- فراگیر لوحه هفت را روان می خواند. 

۵- فراگیر لوحه هشت را روان می خواند. 

                                                                                                                                                                                         

 

 

هفته چهارم اسفند یاد آوری سوره حمد درس نه     

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات 

۱- فراگیر سوره حمد را شبیه نوار می خواند.

۲- فراگیر با وضو در کلاس درس حاضر می شود.

۳- فراگیر داستان کودکی حضرت موسی (ع ) را بیان می کند.

 

 

 

فروردین ماه هفته سوم و چهارم درس ده سوره فلق و لوحه نه                                              

 نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات 

۱- فراگیر در خواندن  گروهی سوره فلق شرکت می کند.

۲- فراگیر سوره فلق را شبیه نوار می خواند.

۳- فراگیر برای شعر نام انتخاب می کند.

۴- فراگیر لوحه نه را روان می خواند.

۵- فراگیر با وضو در کلاس درس حاضر می شود

  

 

اردیبهشت ماه هفته یک و دو یاد آوری سوره ها و لوحه های ده ، یازده و دوازده                     

نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات 

۱- فراگیر سوره ها را شبیه نوار می خواند.

۲- فراگیر لوحه ده را روان می خواند.

۳- فراگیر لوحه دوازده را روان می خواند.

۴- فراگیر با وضو در کلاس درس حاضر می شود.

 

  

اردیبهشت ماه هفته سوم و چهارم یادآوری سوره ها - لوحه های سیزده و                        چهارده                        

 نام آموزگار:

مقیاس اندازه گیری: خیلی خوب – خوب – قابل قبول – نیاز به تلاش وآموزش دارد

انتظارات 

۱-فراگیر سوره ها را شبیه نوار می خواند.

۲-فراگیر لوحه سیزده را روان می خواند. 

۳-فراگیر لوحه چهار ده را روان می خواند. 

۴-فراگیر با وضو در کلاس حاضر می شود.